tjooo

Nu kollar ja på tv, chattar, saknar min ena älskling, tänker och lyssnar på musik :O

( elr ah, ja saknar ju båda då men xd)

men det är tråkigt :( höhöh xd

idag har jag varit i lerum me pooooolare :D

Haha ja följde me Jimmy för han skulle sola, dåå va ja allt snäll (a)

mennnnn........

sen stack ja till gråbo e 1 timma, då gick jag till emelie för

bussen gick inte :(


sen "kom" Joakim, Jesper, Emil, Lukas och Martin me

bussen och sen åkte till Lerum igen,


men Emil och Jesper gick hem så alla minus Emil och Jesper

åkte till Lerum igen xD


Men visst e dom snälla och möter mig :D

Sen va vi i Lerum och såå... Då gick jag, Joakim, Josefine

och Jimmy till affären o köppte bröd :')


ni tänker säkert: ..... men vi tänker: ööööö nice :D

Sen kom Emil igen :D

sen stack ja hem o nu e ja hemma :D 

        PussHejj §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0