(U)

Det känns som allt bara var en bluff :(
Jag vet inte vad jag ska tro, är det sant elr inte ?


Aja, orkar inte tänka mer på det...

Idag har jag varit i skolan, sen varit lite i lerum o träffat folk me Jessica och Linn.
Sen gick jag och Jessica till våran konfa.
Dit kom två grabbar(nämner inga namn) och busade lite så dom åkte ut :)
Sen så hämtade mamma mig vid st1, och körde mig till stallet.
Sen drog jag hem men hade tänkt och komma till Lerum lite, men Lnn skulle hem typ då sa hon så ja stack hem.
Imon e det skola igen, och sen skulle jag träffa en men vet inte om han fortfarande vill...
Men hoppas det, aja får väl se det imon isf.... 
                        
Puss Hejj  §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0